Rest and Relax BLOG

TTR 901


Salam,

gua mmg suka kalau ada perhimpunan2 mcm ni sebab time ni la kita nak ubah corak kerajaan lama dan yg telah kenyang perut memuaskan nafsu sendiri dari memikirkan hakikat sebenar rakyat. apa dorang ingat duit yg dorang makan tu duit dorang ke? kita ni secara lansung atau pun tidak mmg dah banyak menyumbang kepada kerajaan. It's time to change new government. kasi sekali jatuh kerajaan BN, kasi sama kerajaan pembangkang, bukan nak merendahkan sape2 tetapi kita nak tengok sekali BN jatuh berdebop mcm nangka busuk sebab dorang mmg ni dah lama busuk tapi tak reti2 nak jatuh. undi hantu lah, toyol pun pandai undi utk BN. ni yg buat gua tak puas hati. What The Fish !!!! walaupun gua tak xtau apa makna TTR tapi gua rasa mcm Time To Revenge. tak kisah la apa maksudnya tapi gua mmg sokong TTR 901. gua rasa gua nak turun kasi penuh sket kat Jalan Duta pastu boleh bergambar2... kah kah kah... best perr bai....



kepada mmbr gua yg fanatik sampai cakap kalau dihiris tangan menitis darah UMNO... poooodah la lu ... lu kena ketik sket dgn nyamuk pun dah masuk spital inikan lu nak hiris tangan lu... haha.. gua tak salahkan lu nak fanatik tapi lu kena pikirkan faktor2 lain gak. lu kalau berpegang lu punya fanatik sebab lu nak dapat projek atau pangkat dlm UMNO gua rasa lu mmg tak sesuai jadi pemimpin sebab pemimpin UMNO yg ada skang ni mmg mcm lu nak. lu mmg takkan dapat mengubah corak kepimpinan baru.

0 comments:

Label Cloud

Followers

Let's Read Quran

Quran Explorer - Interactive Audio Recitations & Translations

Cl0ck

Impianlake. Powered by Blogger.

SAMI YUSUF - YOU CAME TO ME

Total Pageviews

Countries Flag

My Blog List